• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Hadith : Allahumma Salli Ala Muhammad Wa Ala Aali Muhammed

Bismillah irrahman nirrahim

Hadith : Allahumma Salli Ala Muhammad Wa Ala Aali Muhammed

اللــــــــهم صل على محمد وعلى آل محمد
    Uqba bin Amir Radi Allahu Anhu se rivayat hai ki Rasoollallah Sallallahu Alaihi Wasallam bahar tasreef laye aur jung-e-Uhad ke shaheedo ke liye is tarah Namaz (Gayabana Namaz Janaza) padi jis tarah murdey par namaz padi jati hai .
    Phir Aap Sallallahu Alaihi Wasallam mimbar par tasreef laye aur farmaya Aakhirat mein Main tumse aagey jauunga aur main tum par gawaah rahunga wallah main apney Hawz ( Al Kauther) ko is waqt bhi dekh raha hu aur mujhe zameen ke khazano ki kunjiya de di gayee hain ya farmaya zameen ki kunjiya de di gayee hain aur Allah ki kasam main tumharey baarey mein is baat se nahi darta ki Tum Shirk karoge bulki mujhe tumharey baarey mein ye Khauff hai ki tum Duniya ke liye ek dusrey se Aagey badney ki koshish karney lagogey.
    Sahih Bukhari, 6426

==============================​===============

English Translation:
    Narrated 'Uqba bin 'Amir Radi Allahu Anhu : The Prophet Sallallahu Alaihi Wasallam went out and offered the funeral prayer for the martyrs of the (battle of) Uhud and then ascended the pulpit and said, "I am your predecessor and I am a witness against you. By Allah, I am now looking at my Tank-lake (Al-Kauthar) and I have been given the keys of the treasures of the earth (or the keys of the earth). By Allah! I am not afraid that after me you will worship others besides Allah, but I am afraid that you will start competing for (the pleasures of) this world."
    Sahih Bukhari, Volume 8, Book 76, Number 434:See More

Jazakallah

Comment

ALLAHO AKBAR, may Allah forgive us. Ameen

Comment

Comment

Working...
        X